Marketing die gebaseerd is op geruststellende leugens werkt heel goed.
Marketing gebaseerd op angst en valse hoop ook.
"Als je Coca-Cola drinkt, heb je vrienden."
"Als je make-up van Chanel gebruikt, word je super-aantrekkelijk."
"Als je dit traject doet bij deze ondernemerscoach zal je nooit meer worstelen en heb je zonder enige moeite binnen de 3 maanden 10.000 euro omzet per maand."
Ja, het werkt.
Mààr.
Het is niet wat ik zelf doe en het is ook niet wat ik je ga leren.
Om twee redenen.
De eerste reden is: zo'n marketing werkt enkel goed op korte termijn.
Als iemand klant bij je wordt door door valse beloften of geruststellende leugens komt er altijd dat moment dat die valse hoop instort.
Dat je klant merkt dat de realiteit en het leerproces veel complexer is dan wat je hem of haar voorgespiegeld had.
Dan is het vertrouwen van je klant weg. Het vertrouwen in zichzelf én het vertrouwen in jou.
En dat wil je niet.
Niet als je diepgaande transformatieprocessen aanbiedt.
Niet als je je klanten helpt bij complexe leerprocessen.
De tweede reden is: zo'n soort marketing past niet bij mij, en ook niet bij mijn klanten.
Wij willen eerlijk zijn, authentiek, echt.
We weigeren mee te doen aan fake en alsof.
Je zou jezelf verloochenen als je daaraan zou meedoen.
Je bent juist ondernemer geworden om helemaal jezelf te zijn en dat verschil te maken dat jij alleen kan maken, vanuit je ziel.
En dus ga ik je leren hoe RADICAAL EERLIJKE marketing werkt.
Marketing waarbij je echt mag zijn.
Neen, waarbij je echt moét zijn.
Waarbij je jezelf laat zien, helemaal zoals je echt bent.
Zodat je precies dié klanten aantrekt die helemaal bij jou passen.
Dié klanten die jij het allerbeste kan helpen, waarvoor jij de grootste toegevoegde waarde levert.
Tot op 6 december!
P.S. Meld je ook aan als je er niet live kan bij zijn, want iedereen die zich aangemeld heeft, krijgt de opname in zijn of haar mailbox!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
x